zondag 18 augustus 2013

Home Sweet Home

Lieve allemaal,

Het is afgelopen weken even stil geweest op de site want ook ik ben heerlijk op vakantie geweest! Ik ben dit jaar naar Frankrijk geweest en vorig jaar is mijn hobby Zpaggeti hier begonnen! Ik had heel erg gehoopt dat ik ook dit keer terug zou komen met leuke Zpagetti van een marktje of met speciale knopen. Helaas ben ik dit jaar niks qua Zpagetti tegengekomen!

Heel erg jammer, maar dat deed de pret uiteraard niet drukken! Ook heb ik natuurlijk niet stil gezeten want ik wilde jullie wel weer iets nieuws laten zien! Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben en ook erg trots op ben!
Morgen zal ik jullie het eerste nieuwe product laten zien. Voor het tweede product zullen jullie nog even moeten wachten tot het wat kouder wordt in Nederland!!

Wel vind ik het erg leuk om te zien dat, zelfs als het een tijdje stil is op de site, de site wel nog volop wordt bezocht! Super leuk en hartstikke bedankt!!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten