vrijdag 26 juli 2013

Hippe Hollandse tas!

Hallo allemaal!

Het is even een tijdje geleden dat jullie wat hebben gehoord van mij, maar dat betekent niet dat ik stil zit! Ik vertelde jullie van de week dat ik een onwijs leuke opdracht heb gekregen van een lieve meid die wel een mooie tas kon gebruiken! Want ja, zit het even tegen dan vrolijkt een mooie tas vrijwel iedere vrouw weer gelijk op!

De meid wilde graag een witte tas met rode en blauwe accenten. Hoe het er precies uit zou komen te zien mocht ik zelf weten. Ze zei letterlijk: "Laat je fantasie de vrije loop!". Dat liet ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen! Al snel had ik een super leuk idee en daar ben ik dan ook gauw mee aan de slag gegaan!

Toen ik vanmiddag de tas klaar had, heb ik snel foto's doorgestuurd. Dat is altijd even een spannend moment! Je krijgt namelijk een opdracht van iemand die graag een tas wilt hebben op een bepaalde manier. Het is dan altijd spannend of degene die jou de opdracht heeft gegeven, de tas ook echt mooi vind! Gelukkig was dat het geval: ze vond de tas super tof geworden!!

Ik moet zeggen dat het resultaat precies is zoals ik het in mijn hoofd had, iets wat niet heel vaak gebeurt omdat ik tijdens het werken vaak op nog betere ideeën kom haha! Ik ben super trots om jullie deze nieuwe Hippe Hollandse tas te presenteren!

Denk je nu na het zien van de verschillende tassen: ik wil er ook zo een!? Neem dan even contact met me op voor de mogelijkheden en prijzen! Ik doe het ontzettend graag voor je en heb hem super snel voor je klaar!!
Hippe Hollandse tas!

1 opmerking:

  1. Frank van Veen31 juli 2013 om 21:25

    Ik wil even een reactie plaatsen dat ik al jouw tassen, laptophoezen en e-readerhoezen echt heel erg leuk vind!! Ik vind het echt knap hoe je het maakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen