maandag 5 januari 2015

Happy New Year!


Lieve allemaal,

Via deze weg wil ik jullie allemaal een heel gezellig, gelukkig, gezond en creatief 2015 wensen!! Ja, ja.. het is weer zover: het nieuwe jaar is alweer een aantal dagen bezig! Een nieuw jaar vol nieuwe kansen!!
Afgelopen jaar was een geweldig jaar voor Hollandse Zpagetti: een hoop leuke opdrachten, het begin van Hollandse Zpagetti Mini en de start voor Pinterest! Verder ben ik naar creatieve beurzen geweest, heb een hoop nieuwe patronen gekocht en gemaakt en heb ik me ontwikkelt in het fotograferen van mijn gehaakte spulletjes.

Voor het nieuwe jaar heb ik uiteraard ook voornemens voor Hollandse Zpagetti. Voornemens komen heel vaak niet uit, maar ik ga mijn best doen om het zeker waar te maken!
Als eerste wil ik proberen om wekelijks een blog te gaan schrijven! Ik vind het enorm leuk om te doen en ik word er ook erg blij van dus waarom zou je het dan niet wat vaker doen!?
Daarnaast wil ik me nog meer gaan verdiepen in fotograferen. Fotograferen is namelijk ook een grote hobby van me dus zo kan ik nog twee hobby's combineren ook! Hoe cool zou dat zijn!!
En uiteraard wil ik heel veel nieuwe spulletjes gaan haken en uitproberen dit jaar! Met name wil ik ook echt de seizoenen gaan volgen!!

Kortom: een hoop goede voornemens en een hoop inspiratie!! Hopelijk krijg ik ook een beetje extra tijd dit jaar ghihi!!

Veel liefs,
Lisanne











Geen opmerkingen:

Een reactie posten