vrijdag 24 april 2015

Scripties, stress en schattige haaksels!

Lieve allemaal,

Wat een week, wat een week! Het is zo ongelooflijk druk op het moment: de laatste loodjes van het afstuderen! Ik kan je zeggen: alle clichés over laatste loodjes zijn waar haha! Het is echt zwaar en het voelt als een race tegen de klok! Dat resulteert in een heleboel stress en een heleboel "gezelligheid".

Afijn, echt grote haakprojecten is het dus ook niet echt van gekomen. Mijn hoofd stond daar echt niet naar: ik was zo moe! Daarom heb ik deze week lekker wat kleine haakprojectjes gedaan. Ook wel eens leuk!

Een kopje thee kan natuurlijk niet ontbreken!!
Ik begon de week met het haken van deze schattige tompouce! Ik hou echt van tompouces en aangezien het bijna Koningsdag is besloot ik om direct maar een oranje tompouce te maken!
Ik heb het naar het patroon van (hoe kan het ook ander) de Hema gehaakt!

Je krijgt bijna zin om erin te bijten!

Ik heb deze tompouce niet voor mezelf gehaakt. Een van mijn vaste lezeressen was vorige week jarig dus deze is voor haar! Heel veel plezier ermee meid!


Vervolgens ben ik gisteren begonnen met dit armbandje. Ja jullie lezen het goed: ik heb een armbandje gehaakt! Mensen die mij goed kennen weten dat ik niet zo fan ben van gehaakte sieraden. Het past niet echt bij mij vind ik zelf. Maar toen ik dit armbandje zag op Koffie en Wol vond ik hem toch wel erg leuk! Maar om het nu te gaan maken..

Maar zoals jullie zien heb ik het toch gedaan en wel in de Nederlandse kleuren! Op deze manier heb ik een leuk en origineel armbandje voor Koningsdag! Super blij mee en ook zo leuk om te maken!! Echt een aanrader!!



Mijn nagels zijn nog niet Koningsdag-proof, maar voordat het maandag is komt dat helemaal goed!




Naast deze kleine haakprojectjes ben ik ook druk bezig geweest met tekenen. Met tekenen? Ja ik heb afgelopen week een aantal schetsen gemaakt voor een nieuwe blog! Niet schrikken ik blijf gewoon bloggen, maar ik wil de blog graag in een nieuw jasje steken! Daar hoort natuurlijk een nieuwe indeling en een nieuw logo bij! Ik hoop jullie snel het een en ander te kunnen laten zien, maar dat ligt er wel een beetje aan hoe druk het is!

Veel liefs,
Lisanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten