donderdag 2 juli 2015

Nieuwe Layout!!

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord, maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten afgelopen tijd! Het is achter de schermen juist enorm druk geweest!!
Ik ben afgelopen tijd druk bezig geweest met haken, nieuwe blogs schrijven, ideeën opdoen, foto's maken en ik ben druk bezig met het veranderen van de layout!

Zoals jullie kunnen zien is de layout al een klein beetje veranderd, maar hij is nog lang niet af! Ik moet zeggen dat ik me er wel een klein beetje op verkeken heb.. Ik dacht namelijk dat ik best snel een andere layout in elkaar gezet zou hebben omdat ik precies wist wat ik wilde gaan doen. Helaas loopt het nooit zoals je het bedacht heb dus moest ik een plan b, plan c en een plan d maken en uitproberen.
Komende dagen zal er nog meer veranderen en ik zal ook heel snel weer eens een leuk blogje plaatsen met een haakseltje!

Naast alle drukte met de blog, ben ik ook nog afgestudeerd voor mijn opleiding SPH, heb ik heel veel gewerkt en komt Frank vanmiddag weer lekker thuis! Lekker drukjes dus weer, maar ik geniet er met volle teugen van!!

Ik hoop dat jullie het eerste stuk van de nieuwe layout al leuk vinden en mochten jullie tips hebben dan hoor ik dat heel graag! Ik ga nu lekker genieten van het warme weertje met een nieuw haakwerkje!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten