maandag 25 mei 2015

Mijn week!

Lieve allemaal,

Wat een week, wat een week.. Op het moment gebeurt er zoveel! Onwijs leuk natuurlijk, maar ook onwijs spannend!!
Vorige week zaterdag ben ik naar Le Bric à Brac geweest in het Lingebos! Dat is een rommelmarkt in Franse sferen. Helaas was het erg regenachtig dus de Franse sfeer was wat verder te zoeken, maar het was wel heel erg leuk!
Daarna was mijn papa zo lief om door te rijden naar Zaltbommel!! De kenners onder ons zullen het al aan voelen komen.. Ik ben naar de Wolplein wolwinkel geweest!! Ik had daar zo naar uitgekeken: dit is namelijk DÉ wolwinkel van Nederland! Van te voren had ik al gehoord dat het echt een snoepjeswinkel was! Nou dat was het zeker!! Helaas ben ik niet geslaagd voor de wolletjes en het haakboekje die ik wilde.. Deze waren namelijk uitverkocht.. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje teleurgesteld over was.. Dan ben je er eindelijk en dan hebben ze niet wat je zoekt..
Nu kreeg ik later van een aantal dames te horen dat ik beter naar het Inspiratiecentrum van Wolplein had kunnen gaan omdat ze daar altijd alles op voorraad hebben! Dat is een goed leermoment geweest en ik denk dat het er ook mee te maken had dat er een aantal feestdagen tussen hebben gezeten!
Eenmaal thuis ben ik samen met mijn moeder naar het dorp gefietst en heb daar het volgende boekje gekocht:


Ik ben er helemaal happy mee!!

Zondag heb ik de hele dag aan mijn scriptie gebikkeld zodat hij aan het einde van de dag af was en ingeleverd kon worden! Yeah ik was zo blij dat hij ingeleverd was!
Ik had mezelf beloofd: als mijn scriptie af is dan mag ik pas de wolletjes bestellen die ik graag wilde hebben! Helaas was ik zo laat klaar dat ik zondag geen tijd meer had! Dan maar op maandag bestellen!

En dinsdag was het zover: de wolletjes kwamen binnen!! Echt een superservice van Wolplein! Ze beloven je dat je binnen twee dagen je bestelling in huis hebt, maar ik had het dus binnen 24 uur! Echt top gewoon! 's Middags heb ik nog een mooi notitieblok gekocht voor mijn blog: daar vertel ik jullie straks meer over!


Heerlijk zo'n doos vol met mooie wolletjes! Daar word ik nu echt blij van!



Woensdag ben ik lekker met mijn mama naar de Libelle zomerweek geweest!! Ze hadden heel slecht weer opgegeven inclusief onweer, maar we hebben echt een heerlijke dag gehad! Super gezellig en hebben ook lekker geshopt! In de ochtend kreeg ik een mailtje van mijn afstudeerbegeleidster dat ze morgen (op donderdag) bekend zou gaan maken of mijn scriptie voldoende was of onvoldoende! Super spannend!!


Donderdag moest ik onverwachts werken: gelukkig! Ik ken mezelf: anders zou ik me de hele dag opvreten van de stress! Ik heb deze dag heerlijk gewerkt, maar om half 5 had ik nog geen uitsluitsel gehad.. Ik heb toen maar een mailtje gestuurd en wat bleek: ze had mijn scriptie en de uitslag naar de verkeerde student gestuurd.. Mijn scriptie was nog onvoldoende omdat er taaltechnisch nog teveel fouten in stonden en er waren nog wat kleine aanpassingen in de opbouw. Ik baalde natuurlijk dat hij niet in een keer goed was gekeurd, maar ik was super blij dat er inhoudelijk geen op of aanmerkingen waren! Afijn ik heb dinsdag een afspraak en ga deze week gewoon weer even aan de slag.

Vrijdag ben ik lekker aan de slag gegaan om al mijn ideeën voor de blog op te schrijven en uit te werken! Ik ben namelijk van plan om de blog om te gaan gooien: nieuwe lay-out, nieuwe artikelen en nog veel meer! Een tijdje geleden heb ik dit natuurlijk al aangekondigd, maar ik had het toen zo ontzettend druk! Nu heb ik iets meer tijd dus zal ik stap voor stap dingetjes aan gaan passen en toe gaan voegen! Ik bruis echt van de ideeën en ik hoop ze allemaal waar te gaan maken!


Maar ik ben ook benieuwd naar jullie ideeën!! Hebben jullie tips, ideeën of zouden jullie graag iets terug willen zien op mijn blog: laat het me dan vooral weten via een mailtje, in een comment of op de blog!

Liefs,
Lisanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten