zondag 24 april 2016

Aankondiging: nieuwe rubriek!!

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje dat ik iets van mezelf heb laten horen, maar dat betekent echt niet dat ik stil heb gezeten! Sterker nog: ik heb nog nooit zoveel gehaakt als dat ik nu doe geloof ik!!

Een poosje geleden vertelde ik dat ik bezig ben met een super spannend project! Nou daar gaan een heleboel haakuren inzitten en ik kan het jullie EINDELIJK vertellen!! Zo spannend!!
Aangezien het project ook alles te maken heeft met een nieuwe rubriek die op dinsdag komt, zal ik mijn project dinsdag officieel gaan onthullen!!

Dus hou vooral de facebookpagina en de blog in de gaten dinsdag!! Om alvast en voorproefje te geven voor dinsdag: het heeft alles te maken met deze benodigdheden!! SPANNEND!!


Wat denken jullie dat het is!? Laat het me vooral weten via de comments!!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten