woensdag 14 februari 2018

Niet plakken, maar smakken!

Lieve allemaal,

Ja, ja, het is vandaag weer zover: het is Valentijnsdag!! Persoonlijk heb ik er nooit echt zoveel mee gehad. Tot vorig jaar vond ik het vooral commercieel: de schappen liggen al weken vol met hartjes, beertjes, chocolaatjes en bubbels. Hartstikke leuk natuurlijk, maar zit je lief daar nu echt op te wachten?
Sinds vorig jaar is dit bij mij echter omgeslagen. Dit was het eerste jaar dat ik "ontdekte" dat PostNL een leuke actie had: niet plakken, maar smakken. De bedoeling is dan dat je een kaartje schrijft en op de enveloppe geen postzegel plakt, maar een kus met lippenstift geeft. Je doet vervolgens de kaart voor 13 februari 17.00 uur op de post en hij wordt dan met Valentijnsdag bezorgt bij je lief!



Hoe leuk is dat!! Aangezien ik natuurlijk dol ben op post, kon ik dit niet aan mij voorbij laten gaan!! Vorig jaar ben ik hiermee begonnen, maar ook dit jaar doe ik er weer aan mee. Voor een aantal lieve dames heb ik weer een kaartje op de post gedaan.


Tsja en wat zet je dan op zo'n kaartje? Ik zet er vooral op waarom ik van deze persoon hou of waarom deze persoon zo belangrijk voor mij is. Even een berichtje om die persoon extra in het zonnetje te zetten! Altijd leuk toch!!


Een paar dikke smakken erop en versturen maar! Ik hoop dat iedereen zijn kaartje (op tijd) ontvangt!! Hebben jullie nog Valentijnskaartjes gestuurd dit jaar? Ik ben benieuwd naar jullie kaartjes!!

Veel liefs,
Lisanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten