dinsdag 26 juni 2018

Projectjes, projectjes en nog meer projectjes!

Lieve allemaal,

Er is een poosje overheen gegaan voordat jullie weer eens iets van mij hoorde! Niet getreurd hoor: ik freubel echt nog een heel eind weg, maar het probleem is: ik maak niks af!!

Ik heb op dit moment zoveel verschillende projectjes lopen: verschillende haakwerkjes, verschillende naaiwerkjes, m'n bullet journal waar ik nog verschillende pagina's in moet maken!! Uiteraard is een reden dat ik het erg druk heb gehad: met de bruiloft, met school, met werk en met andere dingetjes! Maar wat ook niet echt meewerkt is het warme weer zo nu en dan!!

Begrijp me niet verkeerd hoor: ik hou van dat heerlijke warme weer!! Maar ja als het 30 graden buiten is dan ga ik niet achter mijn naaimachine zitten of zwetend boven mijn bulletjournal!! Haakwerkjes vind ik dan wel heerlijk, maar ik vind het dan ook heerlijk om een boekje of tijdschriftje te lezen of gewoon lekker in de tuin te rommelen!

Kortom: ik ben echt druk bezig en straks druppelen de blogberichtjes met projectjes echt wel weer binnen! Maar voor nu moet ik eerst even dingetjes af gaan maken haha!!

























Tot snel!!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten