zaterdag 23 augustus 2014

Hollandse Zpagetti Mini!

Lieve allemaal,

In mijn vorige blogs heb ik jullie vertelt dat ik bezig was met verschillende nieuwe projectjes. Sinds vandaag kan ik het jullie eindelijk vertellen!! Ik ben mijn haakbezigheden aan het uitbreiden en wel met "normale" haakgaren! 

Met trots presenteer ik jullie: Hollandse Zpagetti Mini!! Allemaal leuke haaksels gemaakt van normale haakgaren.
Waarom ik dit er ineens bij ben gaan doen is heel simpel: ik ben sinds kort lid van Pinterest en daar vond ik een heleboel leuke haaksels die gemaakt waren met normale haakgaren. Natuurlijk kon ik deze haaksels ook maken met Zpagetti, maar dan krijg je mega haaksels! Heel erg leuk, maar echt kwijt kan ik dat natuurlijk  niet. Daarom besloot ik om de gok te wagen.


Ik kocht verschillende bolletjes wol en ben op zoek naar een boekje gegaan met leuke haaksels erin voor beginners. Ik kwam uit op het boekje: "Gehaakte hebbedingetjes". Een lief, klein boekje met allemaal simpele haaksels erin, maar die ontzettend leuk waren!
Ik ben direct begonnen en moet zeggen dat het wel heel erg wennen was hoor! Ik ben natuurlijk gewend om met grove garen te werken en dit was echt priegelwerk! Desondanks vond ik het gelijk echt super leuk!! 

Mijn eerste Mini haaksel zou een girafje worden. Ik vond die toch zo schattig! Ik moet zeggen dat er echt nog wel wat verbetering in zit, maar voor een eerste Mini haaksel vind ik hem toch wel erg goed gelukt!


Vrolijk girafje!
Vrolijk girafje!!
Stiekem ben ik dus best een beetje trots!! Ik zit ook echt boordevol ideeën, dus jullie gaan zeker weten meer van mijn zien en horen!!

Tot snel!

Veel liefs,
Lisanne

P.s. Uiteraard hoort er bij nieuwe soort haaksels ook een nieuwe pagina: Mini Gallerij:  http://hollandsezpagetti.blogspot.nl/p/mini-gallerij.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten