maandag 18 augustus 2014

Kobalt blauw!

Lieve allemaal,

We zijn weer ruim een week thuis van vakantie, maar ik ben alweer lekker aan het haken geweest. Deze keer weer eens eens een tas voor mijn lieve oma!! Die zijn toch zo leuk om te maken!

Mijn oma is zelf enorm creatief en houdt er zelf ook van om lekker te freubelen. Regelmatig ging ik naar mijn oma toe met een patroon en een lapje stof met de vraag of ze een jurkje voor mij wilde naaien. Met veel liefde deed ze dat altijd en op die manier had ik de meest leuke jurkjes!!
Nu begin ik steeds meer dingen zelf te kunnen, waaronder haken! Mijn oma vond de tassen die ik maakte altijd super leuk en het was nu dan eindelijk zover: ze wilde toch ook wel graag zo'n tas! Kon ik eindelijk een keer iets voor haar maken!

Ik ben dus snel aan de slag gegaan! Oma wilde graag een kobalt blauwe tas met witte accenten. Na enig zoeken had ik precies de kleur die ik zocht! Een heerlijk gevoel geeft dat altijd, want dat betekent dat je eindelijk écht aan de slag kan gaan!

Als ik eenmaal bezig ben, dan ben ik ook zo klaar! Gisteren heb ik de tas aan mijn oma gegeven en ze was er ontzettend blij mee!!

Vandaag is het echt weer een herfstig weertje. Het meest lekkere aan dit weer vind ik dat je koud en/of verkleumd thuis komt, een warme trui aan kan trekken, warme sokken aan kan trekken en dan met een kop thee lekker kan gaan haken! Vandaag hoop ik een haakprojectje af te hebben, met een haakprojectje verder te gaan en hoop ik te starten met een nieuw haakproject! Jullie horen dus weer snel van mij!

Veel liefs,
Lisanne

Kobalt blauwe tas voor oma!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten