dinsdag 12 augustus 2014

Pinterest!

Lieve allemaal,

Na twee weken radiostilte in verband met mijn vakantie, ben ik nu weer helemaal fris en fruitig terug! En dat uiteraard met weer heel veel nieuwe, creatieve en enorm leuke ideeën!! Ik weet nu al niet waar ik de tijd vandaan moet halen om alles te realiseren, dus laten we dan maar gewoon bij het begin beginnen!

De meeste van jullie zullen vast al wel eens van de website "Pinterest" hebben gehoord. Nou ik ken het dus nog maar sinds kort en ik was gelijk verkocht! Voor de mensen die het niet kennen: "Pinterest" is een website die vol staat met afbeeldingen van daadwerkelijk ALLES wat je maar kunt bedenken!! Enorm leuk om op te kijken, maar ook echt een super leuke inspiratiebron! Ik kan er daadwerkelijk dagen op kijken en zoeken naar de mooiste plaatjes! Je zult begrijpen dat ik direct lid ben geworden van de site want dan kun je de plaatjes die je hebt gevonden ook opstaan op zogeheten "borden". Je maakt dus als het ware een soort moodsbords vol met inspirerende afbeeldingen.

Nu voelen jullie hem waarschijnlijk al aankomen: ik heb een pagina aangemaakt voor Hollandse Zpagetti!! Ik ben er zo trots op!! Nu kunnen nog meer mensen mijn haaksels zien en kan ik hopelijk nog meer mensen inspireren, maar dan echt mensen over de hele wereld!

Ik nodig jullie dan ook van harte uit om een kijkje te nemen en schroom niet om me te volgen of de afbeeldingen te pinnen!

De site is: http://www.pinterest.com/HollandZpagetti/

Ondertussen zit ik uiteraard niet stil! Ik heb net voor mijn vakantie een opdracht binnen gekregen die ik deze week af hoop te ronden en ik ben ook met een aantal nieuwe en spannende projecten bezig! Hou de site dus goed in de gaten voor nieuwe producten en projecten!!

Liefs,
Lisanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten