dinsdag 8 maart 2016

Terug na weggeweest!!

Lieve allemaal,

Poeh wat is het lang geleden dat ik een blogje schreef.. Om precies te zijn: 3 maanden geleden.. Maar dit was niet zonder reden want ik ben afgelopen 3 maanden enorm druk bezig geweest met ons huisje en woon sinds 1 februari samen met mijn lieve vriend Frank!
Het waren dus enorm drukke maanden waarin ik vooral bezig ben geweest met klussen, spulletjes uitzoeken, inrichten en nog meer klussen! Het was echt een fantastische tijd en we hebben er echt een prachtig huisje voor terug gekregen!! Het was het dus dubbel en dik waard, maar daardoor heb ik dus helemaal niets gehaakt!!

Nu we er een maandje wonen en we een beetje gesetteld zijn, heb ik het haken weer opgepakt! Dan merk je pas wat je hebt gemist want oh wat is het toch heerlijk om op de bank te kruipen met een kop thee en een heerlijk haakwerkje!
Nu ik dus wat meer ruimte heb om te haken, barst ik ook weer van de ideeën en sta ik echt te trappelen om weer blogjes te gaan schrijven!! Ik ben op het moment ook met verschillende projectjes bezig waarvan 1 project echt ENORM gaaf is!! Ik hoop jullie hier binnenkort echt meer over te kunnen vertellen: het is allemaal nog best wel pril dus het is even afwachten hoe het allemaal loopt, maar het is echt FANTASTISCH gewoon!! Zoals je wel merkt ben ik er echt enorm enthousiast over!!

Afijn, ik ben dus weer terug, maar ik weet nog niet precies in welke vorm dit gaat zijn. We wonen er nu een maandje dus we zijn al aardig gewend, maar het is toch af en toe nog best wel even zoeken hoe je dat doet: fulltime werken, het huishouden, leuke dingen samen doen en een blog bijhouden! Maar daar maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen om: die draai zal ik vanzelf vinden en ik zal jullie komende tijd super leuk meenemen in dit proces!!

Om maar gelijk goed af te trappen, zal ik jullie morgen op Wolletjes Woensdag laten zien met welk fantastisch projectje ik nu bezig ben: een omslagdoek haken met wol van Limited by Wolcafé. Ik zal dan ook direct deze wol reviewen!

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie afgelopen 3 maanden allemaal hebben gedaan, gefreubeld en gehaakt! Laat het me weten in een comment, dat lijkt me erg leuk!!

Tot morgen!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten