donderdag 26 november 2015

Diary Donderdag: november #2

Lieve allemaal,

Deze week alweer de twee Diary Donderdag!! Wat gaat de tijd snel!! Gelukkig was deze week een stuk vrolijker dan vorige een en is alles weer rustig! Kijken jullie weer mee?

Donderdag

Van donderdag heb ik (wederom.. haha) geen foto's gemaakt. Dit was namelijk even een hele verdrietige en stressvolle dag waardoor ik niet in de stemming was om foto's te maken en te doen alsof ik leuk ben ofzo! Ik wil hier verder niet verder op ingaan want dit vind ik wel heel erg privé!
In de avond ben ik gaan werken en is alleen gelukkig op zijn pootjes terecht gekomen! 

Vrijdag

Vandaag ben ik lekker druk bezig geweest! Ik moest nog een laatste cadeautje voor Frank kopen en twee fotolijstjes voor twee andere cadeautjes! Dus HUP naar de Ikea met mijn favoriete (neppe) Michael Kors tasje!


Helemaal blij dat ik lekker ben geslaagd voor alles!! Toppie!!



Vandaag heb ik ook een enorm leuke actie gezien op Facebook van Wolplein: een advent kalender maken alleen dan hakend!! Je maakt eerst een kerstboom en vanaf 1 december komt er iedere dag een patroontje online voor in je kerstboom!! Zo super leuk! Ik ben er dus gelijk wol voor gaan halen en ben er dezelfde middag aan begonnen! Hier ga ik ook nog een leuk blogje over schrijven!!



In de avond zijn we met mijn schoonouders uit eten geweest bij de Griek! Helaas geen foto maar wat was het heerlijk!!

Zaterdag

Zaterdag was weer vroeg uit de veren want ik moest een dagje gaan werken! KOUD dat het was!! Man, man.. 


In de avond hebben Frank en ik lekker gerelaxt!! Wat is dat toch enorm fijn met die koude dagen!!

Zondag

Zondagochtend was het wederom vroeg mijn bedje uit. Auw.. Auw.. Auw.. Wat is dat toch pijnlijk op zondagochtend!! Maar ach het was weer een enorm leuk dagje!
In de middag ben ik snel naar huis gegaan want we hebben lekker met opa en oma Sinterklaas gevierd! Wat was dat ontzettend fijn zeg!! We hebben enorm genoten en allemaal prachtige cadeaus gekregen van elkaar!! Ik heb genoeg foto's van de avond, maar vind ik wederom een beetje privé. Ik heb er niet aan gedacht om een foto van mezelf te maken.. Stom natuurlijk, maar ach, aldoende leert men!!

Maandag

Afgelopen zaterdag kwam ik er (gelukkig!!) al achter, maar ik had een enorm domme fout gemaakt voor vandaag.. We hadden eigenlijk vanavond een afspraak bij de bank staan omdat ik een dagdienst had volgens mijn agenda's. Alleen kwam ik erachter dat ik een avonddienst had en de afspraak dus niet door kon gaan.. STOM! Het resulteerde wel weer in een lekkere ochtend vrij! Ik had echter geen eten extra gekookt voor vanavond, dus ik moest nog even een maaltijd scoren! Dat deed ik lekker wandelend!



Eenmaal thuis ben ik lekker verder gegaan met de adventkalender!!  Wat wordt hij toch al super leuk zeg!! 


's Avonds heb ik een heerlijke avond gewerkt!!

Dinsdag

Aangezien de afspraak van gisteren niet door ging, hadden Frank en ik vanavond een afspraak bij de bank. We hebben direct gekeken voor behang, eetkamerstoelen en laminaat!
Zo spannend allemaal en ook echt super leuk om alles uit te zoeken!! Volgende week hebben we de sleutel gewoon al, zo onwerkelijk!!

Hieronder zie je de donkere stof van onze bank. Die hebben we al lekker besteld. En de lichte kleur wordt waarschijnlijk van de eetkamerstoelen!!

Eenmaal thuis hebben we de laatste dingetjes geregeld en zijn we lekker een avondje Penoza gaan kijken!! Gek idee dat we dat straks op onze eigen bank doen ghihi!!

Woensdag

Helaas ging ook op woensdag de wekker vroeg voor een dagje werken!
In de avond heb ik heerlijk rustig aan gedaan want ik ben toch wel aardig moe van afgelopen week!


Het is een klein beetje en rommelig blogje worden met weinig haakfoto's! Ik heb ook niet zo heel veel gehaakt deze week dus dan wordt het lastig natuurlijk! Volgende week wordt een spannende week waarin we de sleutel krijgen, dus zullen er een hoop verbouwingsfoto's komen ghihi!!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten