vrijdag 13 mei 2016

Als je je rijbewijs hebt, dan hoort daar een auto bij!

Lieve allemaal,

Naast dat ik druk bezig ben met het haken en werken voor de Stichting, heb ik er ook nog een privé haakleven naast! Haha! Ik haak natuurlijk ook nog steeds voor mezelf en voor cadeautjes voor anderen!!

Zo heeft mijn zusje pasgeleden haar rijbewijs gehaald!! Super goed natuurlijk van haar. Ze is net zo'n theeleut als ik dus ik heb haar allemaal verschillende theetjes gegeven. Nu is mijn zusje ook echt gek op volkswagenbusjes.. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen.. Ik heb die voor haar gehaakt in de kleuren van haar kamer! Kijken jullie mee??





Het was echt een enorm leuk patroontje om te maken. Wel was hij iets lastiger als gedacht omdat ik ook een stukje tunisch moest halen, maar dit maakte het juist enorm leuk!! Ik ben er blij mee en mijn zusje ook!! Heel veel veilige kilometers gewenst meid!!

Veel liefs,
Lisanne

1 opmerking: