dinsdag 17 mei 2016

Dapper Dinsdag: de materialen zijn binnen!!!

Lieve allemaal,

Wat was afgelopen week een fantastische week! Het werk rondom de Stichting heeft even een klein beetje stil gelegen omdat de materialen besteld moesten worden: het is natuurlijk heel veel dus het duurt even voordat dat binnen is! Uiteraard heb ik in de tussentijd wel genoeg mensen gesproken die graag als vrijwilliger willen haken voor de Stichting en heb ik een hoop vragen kunnen beantwoorden.
Maar.. vorige week dinsdag was het dan zover!! Ik kreeg aan het begin van de middag een geweldig appje van Leonie: de spulletjes waren binnen!!




Super blij waren we natuurlijk want nu wordt het langzaam maar zeker wel heel echt: als de pakketjes gemaakt zijn dan kan er begonnen worden met haken!!
Enorm gaaf natuurlijk!! Ik had die avond een avonddienst dus ik was laat thuis en hartstikke moe dus ben gelijk m'n bedje in gedoken. De volgende ochtend was het helaas weer vroeg dag, want Frank moest wel gewoon werken. Eenmaal beneden zag ik dat er een pakketje lag:


Ik (met m'n slaperige hoofd) snapte er helemaal niks van. Een pakketje? Voor mij? Zonder adres ofzo? Wat is dit? Aan Frank hoefde ik het ook niet te vragen want die zei dat hij het ook niet  wist. Er zat dus niets anders op dan het pakketje gewoon open te maken!


En bij het zien van de inhoud begrijp je natuurlijk wel dat ik heel erg blij werd: een proefpakketje van de zonnetjes!! Echt helemaal fantastisch!! Echt zo'n leuke verrassing!!
Komende donderdag ga ik naar de Stichting toe om te helpen met het maken van de pakketjes en dan kunnen we van start!! Ahh super spannend!!

Volgende week vertel ik jullie dus meer over mijn dagje bij de Stichting! Hou de facebook in de gaten want wie weet post ik daar wel foto's van het dagje als voorproefje!!

Veel liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het ZOOOOOO leuk!!! :D je bent een kanjer!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ghihi ik vind het zelf ook zoo leuk!!! Ben zo ontzettend benieuwd morgen!! Dit gaat echt een succes worden!! Veel liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen