woensdag 17 juli 2013

Aqua blauwe tas!

Hallo allemaal,

Vorige keren heb ik jullie vertelt over een aantal e-readerhoezen. Vandaag kan ik jullie een nieuwe tas laten zien!!
Toen de moeder van mijn vriend erachter kwam dat ik haakte met Zpagetti, was ze helemaal enthousiast. Ze vond mijn roze tas zo gaaf en wilde er zelf eigenlijk ook wel eentje. Dit was uiteraard geen probleem!
Al snel hebben we overlegt wat ze nu precies wilde en welke kleuren ze leuk vond. Ze koos voor wit met aqua blauwe accenten. Afgelopen maandagochtend heb ik mij even kwaad gemaakt en heb ik de hele tas gemaakt. Toen ik hem gisteren gaf was ze er helemaal blij mee!

Het was echt een super leuke opdracht om te doen!!

Denk je nu na het zien van de verschillende tassen: ik wil er ook zo een!? Neem dan even contact met me op voor de mogelijkheden en prijzen! Ik doe het ontzettend graag voor je en heb hem super snel voor je klaar!!

Witte tas met aqua blauwe accenten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten