zaterdag 13 juli 2013

Niet alleen tassen!

Hallo allemaal!

Vorige keer heb ik jullie vertelt over mijn witte tas met roze accenten. Toen ik deze tas af had, had ik nog een klein beetje witte Zpagetti over. Een tas kon ik er niet meer van maken, maar wat dan wel!?
Ik had rond die tijd net een e-reader gekocht met een dure roze hoes. Ik was er hartstikke blij mee, maar ik ben nog wel altijd een vrouw: ik gooi dus heel mijn tas vol waardoor mijn e-reader en sleutel best wel eens naast elkaar zouden kunnen komen. Gevolg: de DURE e-readerhoes gaat kapot en ik kan weer een nieuwe DURE aanschaffen.
Ik besloot dus om een e-readerhoes voor mijn e-reader te maken in dezelfde stijl als mijn witte tas. Ik had geen patroon voor zo'n hoes, dus het zou even uitproberen worden. Na een beetje freubelen is de volgende hoes eruit gekomen!

Het voordeel van deze hoes is dat hij ten eerste een stuk goedkoper is! Ook is hij een stuk minder snel beschadigd en beschermt hij de e-reader veel meer dan een harde hoes. Wat natuurlijk helemaal leuk is, is dat je hem helemaal naar eigen wens kan maken!

De eerste e-readerhoes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten