zondag 14 juli 2013

Laptophoes

Hallo allemaal,

In het vorige artikel heb ik jullie vertelt over mijn eerste e-readerhoes. Toen ik deze hoes af had, was ik uiteraard trots en liet hem aan mijn zusje en ouders zien.
Mijn vader werd al snel enthousiast: hij zocht namelijk nog een laptophoes. Als ik een e-readerhoes kon maken, dan kon ik ook een laptophoes maken. Ik ben snel op zoek gegaan naar leuke Zpagetti voor de hoes.
De Zpagetti die ik voor deze hoes heb gebruikt, was een stukje dunner en zachter dan de Zpagetti waarmee ik gewend ben om te haken. Het was dus even uitproberen, maar voor ik het wist had ik de hoes af.
Mijn vader had ik ondertussen een beetje aan het lijntje gehouden. Ik wilde de hoes namelijk voor vaderdag geven.
Op vaderdag had ik dus een onverwacht en origineel cadeautje. Op deze manier had ik na ongeveer 8 jaar weer eens een zelfgemaakt vaderdagscadeautje!!

Laptophoes voor papa!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten