vrijdag 12 juli 2013

Een jaar later.

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik jullie vertelt hoe ik ben begonnen met haken. Nadat ik deze eerste tas had gemaakt, heb ik ongeveer een jaar niet gehaakt. Ik begon weer met mijn studie, had het druk met mijn bijbaantje en heb ook een vriend. Allemaal leuke dingen, waardoor ik weinig tijd had en vooral geen tijd maakte om te haken. De mensen die mij kennen die weten van mij: als ik iets doe, dan doe ik het goed! Daarom gebruikte ik zelfs het kleine beetje tijd er niet voor.
In de meivakantie dit jaar ben ik toch weer begonnen met haken. Ik hoefde niet te werken, de studie ging goed en mijn vriend was op vakantie. Daarbij was het ook nog eens heerlijk weer waardoor ik lekker in het zonnetje aan de slag kon gaan!
Ik besloot opnieuw een tas te maken, dit keer van witte en roze zpagetti. Ik had een leuk patroon gevonden en ging vol goede moed aan de slag. Helaas ging het deze keer niet zo makkelijk als de eerste keer. Als ik het patroon precies volgde dan kwam er een vormloos geval uit. In eerste instantie dacht ik dat ik gewoon een fout had gemaakt dus ik heb ik "de tas" weer uit elkaar gehaald en ben opnieuw begonnen. Ook deze keer kwam er niet uit wat ik wilde. Daarom probeerde ik het de derde keer nog een keer, maar deed ik er naar eigen inzicht een aantal aanpassingen aan. Het werd wel een tas met vorm, maar ik was nog steeds niet tevreden.
Wel was ik het ondertussen een beetje zat geworden. Ik wilde gewoon een leuke tas en blijkbaar werkte dit patroon van geen kant. Ik heb de tas toen wederom uit elkaar gehad, ik heb het patroon weggegooid en ben naar eigen inzicht een tas gaan haken.

Daar is vervolgens deze tas uitgekomen: een witte tas met roze accenten. Een tas waar een hoop in kan, maar die niet groot oogt. Ik vond het zelf ontzettend gaaf geworden!!

Witte tas met roze accenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten