maandag 15 juli 2013

Eerste opdracht!

Hallo allemaal,

Nadat ik mijn eerste e-readerhoes en laptophoes af had, wilde mijn zusje ook graag een hoes voor haar e-reader. Ze wilde haar e-reader graag extra bescherming geven, maar ze vond de hoezen ook gewoon erg leuk!
Mijn zusje is een stoere meid, dus roze met wit paste niet echt bij haar. Ze wilde liever een blauwe hoes, maar wel met een bloemetje want die vond ze toch wel erg leuk!

Zo gezegd, zo gedaan: ik heb een e-readerhoes gemaakt van twee verschillende soorten blauw!

Denk je nu na het zien van twee verschillende e-readerhoezen: ik wil er ook zo een!? Neem dan even contact met me op voor de mogelijkheden en prijzen! Ik doe het ontzettend graag voor je en heb hem super snel voor je klaar!!

Stoere blauw e-readerhoes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten