donderdag 19 november 2015

Diary Donderdag: november #1

Lieve allemaal,

Wat spannend wat spannend.. De eerste Diary Donderdag!! Ik heb erg mijn beste gedaan om deze week zoveel mogelijk foto's te maken van mijn bezigheden! Deze ene dag is dit beter gelukt dan de andere dag ghihi!
Het was een druk weekje met werken, een heerlijke weekend vrij, Sinterklaascadeautjes kopen, Surprise afmaken... Kijken jullie mee?

Donderdag 

Nou de Diary begint al goed met een fotoloze donderdag haha!! Ik had donderdag slecht geslapen, heb een drukke dag op mijn werk gehad en in de avond kwam Frank gezellig langs. We zijn druk bezig geweest met regeldingetjes door het huisje dus dat is ook niet echt heel inspirerend haha!

Vrijdag

Vanmorgen was ik wel uitgeslapen en had ik een druk dagje voor de boeg. Ik had een avonddienst op mijn werk en dat betekent dat ik de ochtend dus lekker vrij ben. Die besteed ik dan ook eigenlijk altijd wel nuttig.
Na een lekker ontbijtje ben ik bezig geweest met mijn surprise. Hier heb ik natuurlijk geen foto van want het is nog hartstikke geheim!





Toen ik daarmee klaar was heb ik nog wat opgeruimd, de cavia verzorgd en ben ik even op de bank geploft. Heerlijk met een kop thee en een vitamineboost!! Super lekker tijdens het terugkijken van GTST!

Daarna ben ik naar buiten geweest. Waarheen is ook een geheimpje want dat heeft wederom met mijn surprise te maken haha!! Zodra hij af is zal ik wel foto's maken en hem laten zien hoor! Nou ja.. Als ik dat durf want het is een gewaagde surprise met een kans om te mislukken! Fingers crossed!
Afijn zoals je ziet was het al aardig winderig, maar verder was het een heerlijk temperatuurtje!


Eenmaal thuis heb ik er een enorme chaos van gemaakt in de huiskamer: ik ben namelijk druk bezig geweest met fotograferen en blogjes schrijven om alvast vooruit te werken! Spannend spannend! Er komen weer een hoop nieuwe dingen aan!!

Zaterdag

Vandaag was een druk dagje: we zijn een dagje naar Dordrecht geweest om cadeautjes voor de Sint te kopen! Het was enorm gezellig en we zijn goed geslaagd, maar heb daar geen foto's van anders is het geen geheim meer ghihi!

's Avonds heb ik voor Frank en mij heerlijk Risotto gekookt!! Ohh man wat vind ik dat toch heerlijk! Al ziet dat er op deze foto niet echt naar uit hahaha!


Zondag

Van vandaag heb ik verschillende foto's, maar deze kan ik helaaaaas NOG niet laten zien!! Ik ben vanmorgen erg druk bezig geweest met mijn surprise en ik kan jullie vertellen: hij is af!! Hij is echt ontzettend leuk geworden!! Ben zo benieuwd hoe degene hem gaat vinden die hem krijgt!! Helaas kan ik dit nog niet laten zien, dus dat is nog even afwachten.
In de middag ben ik naar Frank gegaan want zijn moeder vierde haar verjaardag dus we hadden een gezellig middagje met familie. In verband met privacy heb ik hier geen foto's van gemaakt.
Maar in de avond lag ik moe, maar voldaan in mijn bedje! Heerlijk onder mijn flanellen dekbedje: heerlijk warm!!

Maandag

Maandag had ik weer een vroeg dienstje op mijn werk! Het was een enorm leuke, maar drukke dag! De tijd vloog voorbij! In de middag heb ik nog eventjes een nieuw haakwerkje erbij gepakt! Ik ben druk bezig met het maken van een vestje! Echt enorm leuk, maar dit heb ik nog nooit gedaan dus is wel enorm wennen! Ik hou jullie graag op de hoogte want ben zelf ook enorm benieuwd hoe het gaat worden haha!!
Helaas sloot ik het dagje niet zo leuk af.. Dat was wel enorm jammer..!

Dinsdag

Door de vervelende afsluiting van gisteren, ben ik vanmorgen aardig brak wakker geworden. Ik heb vandaag dan ook weinig gedaan! Ik ben wel bezig geweest met prutsen aan het "geheime" projectje en het gaat enorm de goeie kant op! Zeer binnenkort kan ik hier waarschijnlijk meer over vertellen en daar kijk ik zo enorm naar uit!!
In de middag had ik een vergadering op  mijn werk over de activiteiten. Ik ben daar op mijn werk erg druk mee bezig en ik vind het belangrijk dat ik daarbij aanwezig ben! Helaas was het in de avond enorm rotweer waardoor er verschillende ongelukken waren gebeurt. Ik stond dus 2 uur vast in de file voordat ik thuis was.. 

Woensdag

 Zo rot als ik de vorige avond had geslapen, zo fijn had ik nu geslapen! Lekker een ochtendje vrij want vanmiddag zou ik mijn medicatiecursus hebben. Gezien alles stressvolle gebeurtenissen afgelopen dagen, vind ik het altijd super fijn om te gaan wandelen. Dan maak ik lekker m'n koppie leeg en heb ik gelijk mijn beweging van de dag! Super fijn! Het was erg lekker weer dus ik ben lekker naar buiten geweest!



In de middag had ik dus mijn medicatiecursus en die zou afgesloten worden met een toets over medisch rekenen. Ik ben echt een knurft wat betreft rekenen dus ik keek hier best wel tegenop.. Maar geloof het of niet, maar deze nep-zuster heeft de toets medisch rekenen afgesloten met een 9,5!! Ahh ik was zo enorm blij!!!!

Mijn avondje sloot ik lekker af met een avondje dansen en met en boekje in bed!!

Nou dit was de eerste Diary Donderdag alweer!!! Ik vond het erg leuk om te doen, maar ik moet zeggen dat ik er best nog wel aan moet wennen hoor om foto's te maken!! Ik ben er steeds meer mee bezig zodat ik jullie zoveel mogelijk mee kan nemen in mijn weekje!! Jullie zien wel dat ik afgelopen week weinig toe ben gekomen aan haken: het was gewoon even zo druk met allemaal dingen! Ik hoop komende week wat meer te kunnen haken!!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze eerste Diary vonden en hoor dat dan ook graag bij de comments!!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten