maandag 9 november 2015

Nieuw logo en nieuwe lay-out!!!






Lieve allemaal,

Hè, hè eindelijk!!! Hier is hij dan: de nieuwe lay-out!! In de zomer was ik al begonnen met het bouwen van een nieuwe lay-out, maar het wilde maar niet lukken met wat ik in mijn hoofd had.. Wat ik ook probeerde.. Echt zó frustrerend!!
Vanmiddag had ik ineens de slag te pakken en daar is de nieuwe lay-out uitgerold!! Er moeten nog een paar kleine aanpassingen gedaan worden, maar de grote dingen zijn veranderd!!

Uiteraard met veel wit, grijs en roze:wat een heerlijke, maar vrolijke kleurtjes zijn dat zeg!! Zo ontzettend fijn en het past helemaal bij mij!
Net als het nieuwe logo!! Man, man wat ben ik daar gelukkig mee!! Jullie weten ondertussen wel dat ik een enorme theeleut ben en dat komt ook vaak terug in mijn foto's! Daarom leek het mij ontzettend leuk om dit te verwerken in m'n logo!! Alleen dat is nog niet zo makkelijk.. Bloed, zweet en tranen heeft het gekost, maar hij is er eindelijk!! Ahh!!

En hopelijk kan ik ondanks de drukte toch nog regelmatig haken en artikeltjes plaatsen!! Ik ben nu in ieder geval druk bezig met een spannend project waar ik dit jaar nog over hoop te vertellen!! Ahh ben er echt super enthousiast over, maar ik kan het nog even niet verklappen!!
En uiteraard ben ik nog lekker aan de haak, dus jullie horen het vast wel!

Ik ben benieuwd wat jullie van het logo vinden!!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten