woensdag 18 november 2015

NIEUW: Wolletjes Woensdag

Lieve allemaal,

Ja, ja het houdt niet op met de nieuwe rubrieken! Met op deze keer de woensdag met Wolletjes Woensdag!!
Zoals jullie waarschijnlijk al wel zullen weten, ben ik gek op wolletjes: grote bollen, kleine bollen en natuurlijk zo zacht mogelijk! Toen ik begon met haken had ik geen idee met welk soort wolletje ik nu het beste kon gaan haken! Dat vond ik zeker in het begin best wel lastig want ja er is zoveel keus.

Achteraf vond ik het helemaal niet erg want daardoor heb ik wel zelf dingetjes uitgeprobeerd en dus ook een hoop geleerd. Toch had ik het misschien wel prettig gevonden om te weten wat andere bloggers prettig vinden om mee te werken, wat de prijs kwaliteitsverhouding is en wat totale afraders zijn!

Daarom ga ik vanaf volgende week beginnen met Wolletjes Woensdag waarin ik jullie alles vertel over de wolletjes die ik gebruik, gebruikt heb, zou willen gebruiken en uiteraard inclusief mijn ongezouten mening!!

Mochten jullie nu vragen hebben over wolletjes dan hoor ik dat uiteraard graag en zal ik proberen om de vraag in een blogje te verwerken!!

Veel liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten