donderdag 12 november 2015

NIEUW: Diary Donderdag!!

Lieve allemaal,

Als we dan toch aan het veranderen zijn, dan gelijk maar goed! Er komt namelijk een nieuwe rubriek online: Diary Donderdag!
Als blogger lees ik ook graag blogs van andere bloggers (snappen jullie hem nog haha?). Een van de leukste blogjes om te lezen vind ik de Photologs. Dit is een soort dagboek door middel van foto's. Iedere dag maakt een blogger dan foto's van hun dagelijkse bezigheden en vertelt daar dan wel iets bij. Ik heb er een tijdje over nagedacht hoe dit op mijn blog zou kunnen passen en toen kwam ik op Diary Donderdag uit!

Wat is dan precies de bedoeling? Iedere donderdag zal ik een blogje plaatsen met foto's over hoe mijn week is geweest. Dit zullen foto's zijn over mijn leven, maar natuurlijk voornamelijk over alles wat ik in die week heb gedaan wat te maken heeft met haken!! Een Diary zal gemaakt worden van donderdag tot en met woensdag. Op deze manier hoop ik jullie een klein kijkje te geven in mijn leven en meer op de hoogte houden  van de vorderingen van de haaksels die ik maak! Dat betekent echter niet dat de andere blogjes over wat ik maak zullen verdwijnen! Juist niet want die blogjes vind ik ook veel te leuk om te maken!

Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan gaan vinden!!

Veel liefs,
Lisanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten